Vol trotsmomenten: ons jaarverslag 2020

In het afgelopen jaar hebben we laten zien dat we steeds meer handen en voeten kunnen geven aan duurzame groei in het welzijn van Amsterdammers en Amsterdammertjes. In ons jaarverslag 2020 nemen wij u graag mee in trotsmomenten van de verschillende werkorganisaties van Combiwel, in nieuwe samenwerkingen en in verhalen van de medewerkers in dit bizarre jaar 2020. Corona sijpelt door
in alle verhalen, maar trots voert wat ons betreft de boventoon.

Alle vrijwilligers en medewerkers van Combiwel hebben zich ook in 2020 met hart en ziel ingezet voor Amsterdam, haar Amsterdammers en
Amsterdammertjes. En om ons werk te kunnen blijven doen, is het belangrijk dat ook de financiën op orde zijn. En dat is ook in 2020 gelukt. We behaalden een mooi en – voor een maatschappelijke organisatie – passend financieel resultaat.

Ik sluit af met een welgemeend compliment voor de vrijwilligers, medewerkers, management en iedereen die mee heeft geholpen om dit alles te realiseren!

En wens u, als lezer, veel leesplezier.

Jørgen Weekers
Algemeen Directeur Combiwel